Na tej stronie znajdziesz wszystkie informacje dotyczące reklamacji i zwrotów w naszym Sklepie. Szczegółowo opisaliśmy je w regulaminie sklepu, a na tej stronie znajdziesz dodatkowe informacje. Niezależnie od wszystkiego najlepszym rozwiązaniem w sytuacjach nietypowych jest kontakt z nami: e-mailowy lub telefoniczny.
Dlatego gdyby coś się działo - odezwij się do nas
Dokładamy starań, żeby nasze produkty dotarły do Ciebie jak najszybciej. Bywają jednak sytuacje, których nie jesteśmy w stanie przewidzieć i na które nie mamy wpływu. Nazywamy je „samym życiem”. Jeśli takie zdarzenie miało miejsce w Twoim przypadku, skontaktuj się z nami, a na pewno zaradzimy niechcianym skutkom losowych wypadków.
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś:
a) konsumentem
albo
b) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail, przesłaną na adres: kontakt@ptasiastrefa.pl
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy towar, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jego własności - od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, jego partii lub części;
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: Ptasia Strefa Jakub Typiak, Fryderyka Chopina 3 lok. 3, 80-268 Gdańsk, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Zachęcamy do skorzystania z opcji zwroty na twoim koncie.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Reklamacje
Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.
W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: kontakt@ptasiastrefa.pl lub drogą pocztową na adres: Ptasia Strefa Jakub Typiak ul. F. Chopina 3 lok. 3, 80-268 Gdańsk
Towary
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
a) wymiany towaru
lub
b) naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz też:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Treści cyfrowe
Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności treści cyfrowych z umową, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Jeśli treści cyfrowe są niezgodne z umową, możesz żądać:
a) doprowadzenia do ich zgodności z umową,
a w niektórych przypadkach złożyć oświadczenie o:
b) obniżeniu ceny
albo
c) odstąpieniu od umowy.
Szczegółowe zasady w zakresie reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.